邊幾個職業嘅女仔係超貪靚? (其實女仔天生就貪靚,哈哈!)

我估美容師、化妝師、designer呢D都一定係腦海中閃過嘅答案。

 

下載 (1)  

 

有一個疑問,我都諗左好耐,就係某大R美容中心sell得好“行”嘅膠原自生療程係咪真係work。我早2年都曾經投放左一大筆$係佢地嘅膠原自生療程上。

當人大左,自然知道要了解多D先比錢。咁當然做左年幾2年都無咩特別效果,我就停左無再join了。其實都好似仲有5-6次未做,不過最後去果次比人sell到差D落唔到樓,就都無再去了。

感覺上就係唔會生到D咩膠原,我朋友仲做到爆哂瘡,睇醫生話可能係激光果個treatment太刺激。佢嘅膠原自生療程實際上係由一個果酸peeling、一個激光treatment、一個磨皮treatment組合左改嘅一個名。

如果你知道點樣係呢間中心退到款,就請inbox/留言比我呀! 我超想知,佢嘅一次療程差唔多要成千蚊,5-6次都可以做一次Sulptra塑然雅了!!

 

Sulptra塑然雅就係一個名副其實嘅膠原自生療程,Sulptra其實係一種叫做聚左旋乳酸(Poly-L-LacticAcid, PLLA) 嘅東東,注入肌底就開始慢慢比身體吸收,被人體分解代謝,成份唔會過敏,唔會發生好似我朋友果D case,所以treatment前唔需要進行任何皮膚過敏測試TIM GA!

咁落到肌底有咩用先? 吸收得唔通好似Restylane透明質酸? 唔係啊,Sulptra塑然雅係識得迅速刺激體內膠原蛋白增生GA, 又有效又漸進性咁生出膠原。

隨著年齡增長,我們D膠原蛋白同彈性組織都feel到逐漸流失啦!! 所以D皺紋、淚溝,臉頰、太陽穴嘅凹陷等問題都會走哂出來。

Sulptra塑然雅就幫到手啦,比起不設實際嘅膠原自生療程,佢可以慢慢見到臉部肌膚明顯變得緊緻、鬆弛下垂嘅地方提升番,肌膚飽滿有番哂彈性。

而由於Sculptra 塑然雅注射嘅深度深,可用於真皮層、皮下骨膜等深層位置,以"漸進"的方式,從根本改善臉部老化,透過自體增生嘅天然膠原蛋白,就可以改善膚質,臉部輪廓亦會變得年輕,就好似成日講嘅回齡、肌齡回彈咁!

Sculptra 塑然雅療程需要一定技術性,而醫生更加要對輪廓同產品、比例要有更深刻認識,因為咩位置打幾多增生到幾多膠原,先會最靚,呢下係最難。如果打多左少少,生多左,果個位置就可能會包左、肥左、無咁靚。

 

下載 (4)  

 

故此如果你問我,我都係選擇CLINICX,醫生除左接受由Sculptra 塑然雅原廠Sanofi提供嘅考核,仲定期會去韓國train up最新技術及手勢,果D韓式飽滿額頭,原來係好難打GA,打得多左,分分鐘會壓住眉位,就會成隻咖啡貓咁GA 啦!!

 

首次Sculptra 塑然雅療程只係$8000:

http://www.clinicx.com.hk/Sculptra-逆轉肌齡/bl.html

arrow
arrow

    CKK美妝箱 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()